Možná tentokrát

22.08.2021

Ahojky! V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o recenzi na knihu Možná tentokrát od Kasie West. Tuto knihu jsem četla v rámci čtecího maratonu, jehož jsem se účastnila společně s Verčou, která četla Klub knihomolských srdcí (recenze zde). Byla to opravdu skvělá zkušenost a já si ji ráda někdy zopakuji.

Užijte si recenzi!


Informace o knize →



Název v originále: Maybe this time

Autor: Kasie West

Žánr: YA, contemporery

Nakladatelství, rok vydání (čeština): CooBoo, 2021

Počet stran: 344

Moje hodnocení: 4/5*

O čem to je?

Jeden rok. Devět událostí. Devět příležitostí se... zamilovat?

Svatby. Pohřby. Grilovačky. Silvestrovské večírky. Stačí říct a Sophie Evansová tam bude. No, musí tam být, pracuje totiž v místním květinářství. Na všech jejích akcích se začne objevovat i Andrew, syn šéfkuchaře, který se zrovna přistěhoval do města. Sophie se teď potřebuje soustředit na přijímačky, ale samolibý Andrew jí pořád leze do cesty. Musí jí tak komplikovat život? Jenže komplikovaná je i láska - a může rozkvést i na zcela nečekaných místech...


"Akce jsem často trávila hašením minipožárů. Tentokrát to znamenalo pomoct paní Whiteové s omáčkou, kterou si polila celou halenku, a postarat se, aby pan Langton nesnědl konfety, kterými si posypal jídlo v domnění, že jsou to jedlé ozdoby."


Můj názor:

Na knížkách Kasie West mám ráda to, že vždycky dostanu, co očekávám. A tudíž nejsem nikdy zklamaná. Naopak jenom příjemně překvapená. 
Pokud bych tuto novinku měla srovnat s dalšími mými přečtenými knihami od Kasie West (P. S. Líbíš se mi a Láska a jiné úkoly), umístila by se kniha přesně uprostřed. A z několika důvodů.
Děj knihy se odehrává v průběhu celého roku na různých akcích a oslavách, což knize přidává na skvělé atmosféře. Na příbězích autorky se mi také líbí, že pro každou svou hlavní hrdinku vybere zajímavý a rozdílný koníček. 

Hlavní hrdinka Sophie měla ale někdy trochu nehezké reakce na problémy, se kterými se potýkala, a připadala mi docela namyšlená. V knize si to ale uvědomila, což bylo super.        Zato hlavnímu hrdinovi Andrewovi jsem odpustila asi všechno.

A jak je u Kasie West zvykem, kniha byla vtipná a plná mého oblíbeného středoškolského humoru.

Knihu mohu na tyto (převážně) slunečné dny moc doporučit.




"Ty ses opravdu nechala chytit na potřebuju pomoct s anatomií, Micah?" zeptala jsem se jí temně. "To nebyla balící hláška, " protestoval Andrew.


Shrnutí: 

Taková nadprůměrná kniha od Kasie West. Hlavní hrdinka měla někdy nehezké chování, ale uvědomila si to, což bylo super. Naopak hlavní hrdina Andrew se mi moc líbil. Kniha byla vtipná a mnohokrát mi vykouzlila úsměv na tváři. 


Jak se líbila kniha Možná tentokrát? Chystáte si ji přečíst? Podělte se o váš názor.

Děkuji  za přečtení!

Adýsek

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky