Klub knihomolských srdcí

21.08.2021

Ahojky! V tomto článku bych vám chtěla představit super-knihomolskou knihu od blogerky a booktuberky Lucy Powrie! Tuto knihu jsem četla v rámci čtecího maratonu, kterého jsem se účastnila společně s Áďou, která četla Možná tentokrát (recenze zde). Jsem moc ráda, že jsem si to zkusila, určitě je to nezapomenutelný zážitek. Jen vy, kniha a tma okolo vás.

Užijte si recenzi!

Informace o knize →



Název v originále: The Paper & Hearts Society

Autor: Lucy Powrie

Žánr: YA, contemporery, dívčí román

Nakladatelství, rok vydání (čeština): CooBoo, 2021

Počet stran: 328

Moje hodnocení: 5/5*

O čem to je?

Tabby Brownovou už nebaví snažit se pořád někam zapadnout. Mnohem radši než na párty by si zalezla někam do koutku s dobrou knížkou. Jako by pořád nemohla najít své lidi... Nakonec se rozhodne přidat k partě, která je vlastně čtenářský klub. Co by na tomhle mohlo špatně dopadnout? Přece úplně cokoliv, když jste člověk, kterému při seznamování s novými lidmi naskakuje husí kůže a vůbec se přitom necítí dobře! Avšak na Olivii, Henrym a Edovi je něco, co ji přiměje dostavit se na další setkání. Možná jsou to kostýmové večírky á la Jane Austenová, možná je to Edova chlupatá kočka paní Simpkinsová, nebo že by to byl dokonce sám Henry? Dokáže Tabby popustit uzdu svému já a začít si užívat ten nejlepší knihomolský život?


Říká ti něco Jane Austenová a sestry Brontëovy?


Můj názor:

Od knihy jsem měla poměrně velká očekávání a musím říct, že nezklamala. Hlavní hrdinka Tabby se mi charakterově dost podobala, takže nebylo těžké se do ní vcítit a dost rychle jsem si oblíbila ji i zbytek klubu. 

Víš jak přežít Hladové hry?


Ale postava, kterou jsem si zamilovala okamžitě byla Tabbyina babička Nancy. Ta byla boží! Takovou babičku bych chtěla mít taky! Jedna moje oblíbená hláška od babičky:

"Nechci, abys na mobilu trávila moc času. V Candy Crush jsem došla hodně daleko a ty bys mě mohla předhonit! To bych nerada."

Díky babičce a Tabbyinému kamarádovi Edovi byla kniha plná vtipných momentů a konverzací. U téhle knihy jsem se nasmála jako ještě nikdy!


Nejradši ze všeho čteš a probíráš nebo doporučuješ přečtené příběhy?


Na každého člena Klubu knihomolských srdcí jsem s utvořila svůj vlastní názor...

Tabby - knihomolka, mně dost podobná, kterou jsem si hned oblíbila

Henry - co k němu říct? prostě zlatíčko

Ed - neskutečně super vtipný kamarád se zálibou v jídle, kočkách a spánku

Olivie - fajn vedoucí klubu, která má vždycky všechno naplánované dopředu

Cassie - ze začátku jsem ji nemohla vystát, ale jakmile jsem dostala informace, stala se dalším moc fajn členem klubu


Právě tebe potřebujeme!

Přijď a pomoct nám ukázat světu, jak jsou knihy báječné!

(Literární snoby, odpůrce literatury ani žádné DOSPĚLÉ nebereme) 

(Čokoláda zajištěna)


Shrnutí: 

Od knihy jsem měla poměrně velká očekávání a nezklamala. Dostala jsem přesně to, co jsem chtěla a dokonce i něco víc. U knihy jsem se mnohokrát pořádně zasmála a z klubu, do kterého se Tabby připojila, se stala super parta úžasných lidí se skvělými charaktery. Každý z nich byl svým způsobem jiný, ale všichni měli něco společného...milovali knihy. Do takového klubu bych chtěla patřit taky! Můžu s klidným srdcem jen DOPORUČIT!


Jak se líbila kniha Klub knihomolských srdcí? Chystáte si ji přečíst? Podělte se o váš názor.

Děkuji  za přečtení!

Verča

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky