Prosinec 2021

10.01.2022

Ahojky! Už hoooodně dlouho není prosinec a Vánoce už jsou taky dávno za námi. Poslední dobou toho bylo trochu moc a nestíhaly jsme psát. Moc se omlouváme! Každopádně pokusíme se dohnat ten skluz a všechny nevydané články vám vynahradit! 

PS: Články budu psát teď jen já (Verča), Adýsek se přidá později.

Užijte si "trochu" opožděný článek!


Verča za prosinec doporučuje

10 Rande naslepo




Název v originále: 10 Blind Dates

Autor: Ashley Elston

Žánr: vánoční contemporary

Nakladatelství, rok vydání (čeština): CooBoo, 2020

Počet stran: 304 

Hodnocení: 5/5*


Rodina dokáže Vánoce vždycky pořádně osladit, tomu věřte!


O čem to je?

Sophie si k Vánocům přeje jedinou věc - strávit víc času se svým klukem. Jenže se ukáže, že on by si dal od jejich vztahu raději pauzu. Sophie se se zlomeným srdcem uchýlí k prarodičům, jejichž dům je plný spousty rodinných příslušníků, kteří tam přijeli na vánoční prázdniny. A babička vymyslí (ne úplně super) plán: během následujících deseti dnů vyrazí Sophie na deset schůzek naslepo, které jí dohodnou její příbuzní. Tohle budou ty nejhorší vánoční prázdniny, jaké kdy zažila... nebo nakonec ne?

Můj názor:

"Odteď mám novou vánoční tradici! Tohle budu číst každý rok a zaručeně mi to vždy zlepší náladu. S hlavní hrdinkou jsme si sedly, ale trochu jsem se bála, že se budu ztrácet ve všech těch  rodinných příslušnících. Musím říct že na prvních stránkách tomu tak bylo, (a chvilku jsem si myslela, že si začnu dělat i rodokmen). Jenže během následujících pár kapitol z toho autorka bravurně vybruslila a pak už jsem přesně věděla, kdo je kdo. A nešlo jinak než si celou rodinu oblíbit. Byla to moc hezká, vtipná vánoční oddechovka, ke které se budu moc ráda vracet."

PS: Já vím, měla jsem vám to doporučit dřív. Tak si to hold přečtete až letos, no. XD

Více informací a komentářů od ostatních knihomolů najdete zde.    


Děkuji za přečtení!

Verča

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky