Miluju tě. Já vím

13.05.2021

Ahojky! Tento článek bude o contemporary knížce Miluju tě. Já vím od české autorky Nofreeusernames, která je také součástí Humbookteamu.

Užijte si recenzi!

Informace o knize →



Název v originále: Miluju tě. Já vím.

Autor: Nofreeusernames

Žánr: YA, contemporary

Nakladatelství, rok vydání (čeština): CooBoo, 2021

Počet stran: 280

Série: Navždycky #2 (volné pokračování)

Moje hodnocení: 4/5*

O čem to je?

Avy si skoro nikdo nevšímá. Sice jí tak projde kdeco, ale jinak jí to pěkně štve. Na Instagramu je však populární skoro jako Baby Yoda a její cosplaye mají tisíce lajků. To hezouna Chrise Cartera žere celá škola nonstop - včetně Avy. Jenže co z toho, když s ním nedokáže ani mluvit? S tajemným klukem, co jí začne psát, tenhle problém nemá. Z rande naslepo se ale většinou vyklube průšvih, takže mise zní jasně: odhalit jeho identitu, než Avu najde sám.


"Každý si zaslouží být hlavním hrdinou něčího příběhu."


Můj názor:

Na téhle knize bych chtěla nejvíce vychválit playlisty. To je tak originální! Ještě jsem žádnou takovou knihu nečetla. A právě proto jsem se na ni rozhodla udělat recenzi. Ne, že by mě děj nějak zvlášť překvapil či zasáhl, ale kvůli těm playlistům to chcete číst!


"Buď se ti líbím taková, jaká jsem, nebo se ti nelíbím. Strávila jsem posledních sedmnáct let tím, že jsem se učila mít ráda samu sebe, a nemám energii to učit ještě někoho jiného."


Navždycky pro mě byla skvělá odpočinková kniha a nejvíc mě na ní bavila Ava. A právě proto jsem byla z pokračování tolik nadšená. Miluju tě. Já vím mě nezklamalo. Bylo to ještě lepší než Navždycky! A to převážně kvůli Avě. Ta je skvělá. Stejně střelená knihomolka jako já. Ani mi nepřišlo, že by v Navždycky byla taková milovnice knih, ale to, že z ní autorka udělala v pokračování knihomolku, není vůbec špatně! Sice už nebyla tolik ztřeštěná, ale bláznivé nápady pořád měla.


"Jasně, motýly v břiše má člověk před každým prvním rande, ale já jsem teď měla v břiše spíš rozzuřené pterodaktyly."


A teď o playlistech, které jsem tu vychválila až do nebes. Vím, že jsem tu už zmiňovala, jak jsou úžasné a originální, ale...je to pravda! Skvěle mi to doplnilo atmosféru, prostředí nebo Aviny pocity. Určitě by byla škoda číst knihu a u toho neposlouchat playlisty, které autorka vytvořila. Proto bych vám tady chtěla vysvětlit, jak si playlist rychle najít a na čem je poslouchat.

V knize, třeba na každé desáté kapitole, je čárový kód, který si naskenujete. Já, jelikož mám Samsung, jsem si ho naskenovala na Samsung Internetu. Ale pokud nemáte Samsung, určitě půjde i jinak. Když si kód naskenujete, vyjede vám celý playlist. Buď můžete poslouchat rovnou v tom, nebo ho můžete poslouchat na Spotify.


Shrnutí:

Za mě jednoznačně lepší než první díl. Hlavní hrdinka Ava byla skvělá už v Navždycky a o to víc jsem byla nadšená z pokračování. Ava je stejně střelená a ulítlá milovnice knih jako já a proto jsem se s ní mohla velice snadno ztotožnit. Tuto skvělou odpočinkovou knihu doplňovalo chatování mezi hlavními hrdiny a nový, originální prvek - playlisty, které tak akorát dokreslují celé prostředí, atmosféru a Aviny pocity. 


Jak se vám líbila kniha Miluju tě. Já vím ? A co říkáte na playlisty, které knihu doprovází?

Děkuji za přečtení!

Verča

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky