Leden 2022

05.03.2022

Ahojky! Jak jsem říkala, doháníme skluz. Dneska to bude jedna nejlepší kniha ledna.

Užijte si článek!


Verča za leden doporučuje

Město duší




Název v originále: Město duší

Autor: Martina Čekalová

Žánr: sci-fi

Nakladatelství, rok vydání (čeština): Fragment, 2019

Počet stran: 328

Hodnocení: 3,5/5*


V každém z nás dřímá zvíře.


O čem to je?

Přísně střežený vládní experiment, jehož cílem bylo lépe pochopit lidský imunitní systém, se zvrtnul. Proto bylo postaveno město, které není na žádné mapě, řídí se jinými zákony než venkovní svět a opustit jeho pomyslné hranice je pro jeho obyvatele mnohem těžší, než se na první pohled zdá. Mé jméno je Raven a v tom městě žiju. Jsem součástí komunity, která měla zůstat celému světu utajena. Ale tenhle plán nevyšel...

Můj názor:

"Hodně mě zaujal originální námět a převážně kvůli tomu jsem se do knihy pustila. Čte se rychle, to nepopírám. Má to sympatické postavy, i když jejich chování jsem taky občas nechápala. Tak kvůli čemu ubírám 1,5*? Občas v tom byl hrozný zmatek a ze začátku jsem v ději jen tápala. Konec mě sice překvapil, ale nijak zásadně mě nezasáhl. Ani další díl jsem nepotřebovala číst (ale číst ho budu...někdy) a dala jsem přednost jiným titulům. Takže abych to shrnula, originální námět, fajn postavy, rychle se to čte, ale občas hrozný zmatek."

Více informací a komentářů od ostatních knihomolů najdete zde.    


Děkuji za přečtení!

Verča

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky