Kouzla rodu Thornů

11.05.2021

Ahojky! Tento článek jsme věnovaly recenzi na fantasy knihu Kouzla rodu Thornů od Margaret Rogersonové. Tato kniha byla také vyhlášena jako šestý HumbookTip

Užijte si recenzi!


Informace o knize →



Název v originále: Sorcery of Thorns

Autor: Margaret Rogersonová

Žánr: YA, fantasy

Nakladatelství, rok vydání (čeština): Frangment 2021

Počet stran: 448

Moje hodnocení: 4,5/5*

O čem to je?

Elisabeth vyrůstala v jedné z austermérských veleknihoven. Od malička procházela kolem spoutaných grimoárů - kouzelných knih, které se po osvobození změní v běsnící monstra z kůže a inkoustu. Když při útoku na veleknihovnu jeden z nejmocnějších grimoárů uprchne, Elisabeth se ocitne uprostřed gigantického spiknutí a je obviněna ze zločinu. A co hůř, k soudu ji bude doprovázet čaroděj Nathaniel Thorn, který je ztělesněním čirého zla... Nebo je vše jinak?


"Vám se tohle místo líbí?"

"No jistě. Vždyť jsou tu knihy."


Můj názor:

Kouzla rodu Thornů mají pomalejší začátek, kdy poznáváme hlavní hrdinku, (úžasný) magický systém a především grimoáry. Moc se mi líbil nápad mluvících knih, ale taky to, že autorka nezůstala jenom u něho a svou skvělou myšlenku rozvedla a pozvedla ji na mnohem vyšší úroveň. 

Hlavní hrdinka, která na všechno přijde, není nic nového (ale... líbila se mi její odvaha). Zamilovala jsem si však postavu Silase, o němž vám nebudu nic prozrazovat, protože by to mohl být spoiler.

Chyběla mi tu jenom třešnička na dortu. Něco, co by z této knihy udělalo jednu z těch nejlepších... 


"Možná jsem neviděla, co můžete udělat. Ale viděla jsem, co jste se rozhodl udělat. Není to snad mnohem důležitější?


Shrnutí: 

Kniha se mi velice líbila. Myslím, že začátek knihy by se dal zkrátit, nebo by se dal dříve rozjet děj a a ta pravá akce... Také bych uvítala i třešničku na dortu ve formě nějakého překvapení nebo velkého odhalení. Ale kniha byla originální a někdy se k ní znovu vrátím.

P.S. Nádherná obálka, za kterou skládám tu největší poklonu!


Jak se líbila Kouzla rodu Thornů vám? Chystáte si je přečíst? Podělte se o váš názor.

Děkuji  za přečtení!

Adýsek

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky