Červenec a srpen 2021

04.09.2021

Ahojky! Prázdniny jsou sice za námi, ale my vám snad návrat do školních lavic zpříjemníme knižními doporučeními. Doufáme, že vás knihy zaujmou.


Adýsek za prázdniny doporučuje →

Zvon




Název v originále: The Toll

Autor: Neal Shusterman

Žánr: Dystopie

Nakladatelství, rok vydání (čeština): Yoli, 2021

Počet stran: 544

Série: Smrtka #3

Hodnocení:  5/5*


Než se pustíte do této knihy, přečtěte si předchozí díly série: Smrtka a Nimbus

O čem to je?

Ve světě smrtek je všechno jinak. Citra a Rowan zmizeli. Plovoucí město Trvalka je pryč. Zdá se, že už nezbývá nic, co by mohlo smrtkovi Goddardovi zabránit, aby uchvátil absolutní moc. Když se teď Nimbus odmlčel, zůstává otázka: Může ho ještě někdo zastavit? Odpověď mohou dát Tón, Zvon a Hrom. 

Můj názor: 

"Závěru mé oblíbené série jsem se hodně obávala. Ale i když byl tento díl nejslabší, stejně jsem mu dala pět hvězdiček a celá série se zařadila mezi mé nejoblíbenější... Zvon měl pár chybiček, ale ty určitě převyšují jeho klady. Musím ocenit zamyšlení hodné myšlenky, skvělé zvraty, postavy a, což se mi často nestává, hlavního záporáka. Goddrard mě opravdu zvedal ze židle. 

Ještě nikdy jsem o knize neřekla, že by změnila moje vnímaní světa, ale u této knihy se to stalo. "

Více informací a komentářů od ostatních knihomolů najdete zde.   


Verča za prázdniny doporučuje

Časodějná kniha




Název v originále: Часодейная Книга

Autor: Natalja Ščerba

Žánr: fantasy

Nakladatelství, rok vydání (čeština): Fragment, 2021

Počet stran: 184

Série: dodatkový díl

Hodnocení: 5/5*


Velký průvodce světem časodějů!


O čem to je?

Bonusová kniha pro všechny fanoušky série Časodějové!
Časodějná kniha je skutečný poklad pro všechny fanoušky série Časodějové. Přináší vzácná svědectví o klíčnících i velikých časodějích, ale také o Eflaře, jejích velkolepých zámcích a neobyčejných zvířatech. Najdete zde staré legendy, kodex časoděje nebo recepty na oblíbená jídla Rodiona Hardiuse. Také se dozvíte, jakou roli sehrál tento tajemný časoděj při nastolení Nového Času. 

Můj názor:

"To. Je. Boží! Já tuhle sérii miluju, takže si ani nedokážete představit, jakou radost jsem asi měla, když jsem se dozvěděla, že vyjde bonusová kniha k mé tolik zbožňované sérii! A samozřejmě, knížka má teď čestné místo v mé knihovničce, hned vedle Časodějů. Neodolala jsem a knihu zhltla najednou. Sice obálka moc neladí k samotné sérii (já vím, jsem hrozný puntičkář!), ale uvnitř je to hotový poklad. Informace o postavách, legendy, a najdete tu i dodatkové kapitoly!      Uvnitř se ukrývají recepty na jídla, ze kterých se mi už jen podle popisu sbíhají sliny. Určitě si všechny recepty vyzkouším! Celá kniha je úžasně graficky zpracovaná a i obsah je výborně zvládnutý. Prostě pro mě, jakožto největšího fanouška, naprostý poklad!"

Více informací a komentářů od ostatních knihomolů najdete zde.    


Děkujeme za přečtení!

Jaká kniha se vám v letních měsících líbila nejvíce a jak jste si užili prázdniny? Dejte vědět.

Adýsek a Verča

© 2021 Všude s knihou. Všechna práva vyhrazena. 
Chcete se s námi pobavit o knihách? Napište nám! vsudesknihou @ gmail.com 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky